Kokia riešutų dienos norma :: walnuts.lt PATARIMAI

   Pradžia  Paieška  Skelbimai  Dabar skaitote: Riešutai Pradžia »

Taigi, kiek galima suvalgyti riešutų per dieną? Ar nėra pavojaus jų persivalgyti?

Nors pagal kaloringumą jie prilygsta mėsai arba sviestui, nes juose yra 75 proc. riebalų, bet daugelyje jų nėra sočiųjų riebalų rūgščių, kurios didina cholesterolio kiekį kraujyje. Taigi pasakymas, kad riešutai tukina yra netiesa. Tačiau, kaip bebūtų riešutus derėtų valgyti tik kaip užkandį.

Per dieną rekomenduojama suvalgyti saujelę riešutų, ir ne daugiau...

O mėgstantiems visur matyti skaičiukus, mokslininkai teigia, kad per dieną sveika suvalgyti 42.5g. įvairių riešutų.

Kedro riešutų daugiau nei 1 saujelę valgyti negalima. Suvalgius daugiau atsiranda kartumas burnoje. Ir jei jau taip atsitiko galima gerti “CARSIL” – homeopatiniai vaistai, panaikina kartuma. Carsil yra augalines kilmes preparatas. Vaistas vartojamas esant toksiniam kepenu pakenkimui.






    Vitaminų, mineralų nauda bei žala »
    Keli pastebėjimai - kam negalima valgyti riešutų? »

Laimos rekomenduojama riešutų dienos norma:

1. 6 migdolo riešutai - juose itin gausu vitamino E, magnio, baltymų ir skaidulų, taip pat kalcio, fosforo bei geležies.

2. 2 braziliški bertolijos riešutai - kurių pagrindinė maistingoji medžiaga selenas. Taip pat sudėtyje gausu vario, geležies, magnio, nikotininės rūgšties (niacinamido), fosforo, kalio, tiamino, vitamino E ir cinko.

3. 3 graikiški riešutai - energijos ir nuotaikos palaikymui. Arba 6 pistacijos riešutai - kuriame itin gausu vitamino A.


   © Laima | www.walnuts.lt


   Raktiniai žodžiai » Braziliški riešutai • Graikiški riešutai • Maistas • Migdolai • Poveikis sveikatai • Riešutai •



 Taisyti / Papildyti » 










Gyvenkime sveikai, spalvotai, patogiai, skaniai, draugiškai, stipriai, etiškai, linksmai, pokštaujant, grybaujant, su meile ir Gyvenimo būdo žurnalu :)
walnuts.lt facebook'e  Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas   

© 2oo8-2018. Laima&LS. Rašyti administratoriams. Paskutinis atnaujinimas: 2018-07-27